اولین نشست مدیرعامل اتحادیه با مدیران محترم عامل سازمان‌های عضو

مرداد ۲۸, ۱۴۰۳

اولین نشست مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور با مدیران عامل محترم سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی وسازمان های مدیریت حمل و نقل شهرهای کشور به صورت غیر حضوری روز شنبه ۲۷ مرداد در محل این اتحادیه برگزار شد.

اولین نشست مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور با مدیران عامل محترم سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی وسازمان های مدیریت حمل و نقل شهرهای کشور به صورت غیر حضوری روز شنبه ۲۷ مرداد در محل این اتحادیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور، سید محمدحسین سیف السادات مدیرعامل اتحادیه در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور و مشارکت همه مدیران عامل محترم ، از زحمات جهادی و خستگی‌ناپذیر همه کارکنان سازمان‌های عضو در ایام اربعین حسینی به‌ویژه خدمات رسانی  به زائرین  در  مرزهای ۸ گانه کشور قدردانی نمود.

وی در ادامه از برگزاری سی‌امین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه در هفته پایانی شهریور ماه سالجاری خبر داد که برگزاری   انتخابات اعضای محترم هیأت مدیره اتحادیه ، اصلاح و بازنگری اساسنامه اتحادیه و همچنین ثبت نام در کمیسیون‌های تخصصی به‌عنوان بازوهای مشورتی و راهبردی اتحادیه میباشند را از اهم موضوعات این مجمع برشمرد .

ایشان  در ادامه به  اهداف، مأموریت‌ها و برنامه‌های آتی اتحادیه اشاره و تصریح کردند؛ فعالان ناوگان حمل‌ونقل همگانی کشور سرمایه‌های ملی و مردمی بوده ودر خصوص  پیگیری رفع موانع توسعه و نوسازی، بیمه رانندگان ، یارانه سوخت، تأمین قطعات یدکی و دیگر موضوعات حمایتی اتحادیه به منظور جلب رضایت شهروندان و عملکرد مطلوب سازمان‌های عضو به تفصیل مواردی را بیان نمودند.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور  در خصوص توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل همگانی کشور افزود: طی تعاملات و رایزنی‌های اخیر این اتحادیه ، طرح ثبت‌نام ۱۰۰۰ دستگاه خودرو سمند سورن و B511 فردا موتور در قالب توسعه ناوگان حمل‌ونقل همگانی شهرهای تحت پوشش عملیاتی گردیده و به‌زودی به سازمان‌های عضو اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیریت اجرایی معاینه فنی و عوارض خودرویی کشور  در ادامه  با اشاره به  ماده(۲۹) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده و آیین‌نامه اجرایی این قانون، عدم فعالیت برخی از شهرداری‌های کشور در زمینه وصول عوارض خودرویی در بستر سامانه قانونی سمیع را غیر قانونی خواند وتاکید کرد فعالیت در بستر دیگر سامانه‌ها تخلف از قوانین جاری کشور ومقررات  ابلاغی وزارت کشور محسوب می‌گردد. همچنین، ایشان همکاری و مشارکت مدیران عامل سازمان‌های عضو در نظارت و بازرسی موثر ستادهای معاینه فنی از مراکز معاینه فنی خودروها در شهرها موثر دانست و بر اهمیت  ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در راستای ارتقاء ایمنی در تردد و  جلوگیری از بروز آلایندگی در شهرها تاکید نمود.

دکتر سیف السادات در انتها، ضمن تشکر مجدد از مشارکت ارزنده و مؤثر مدیران عامل محترم سازمان‌های عضو اتحادیه در این نشست صمیمی، همراهی و هم‌افزایی آن‌ها را در پیشبرد اهداف اتحادیه و جلب رضایت حداکثری مردم شریف بسیار ضروری و موثر دانست.

بازدید : ۴۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *